نوشته شده توسط : ادمین

مسجد شیخ برخ قشم از مساجد معروف در جزیره قشم می باشد و اولین مسجد ساخته شده در قشم می باشد که زمان ساخت آن به اوایل قرن دوم هجری قمری می رسد و توسط همت زاهدی که به خواجه برخ یا همان پیر تم توجه زیادی مسجدی به نام مسجد شیخ برخ قشم ساخته شد.بازدید از این مسجد برای گردشگران تور قشم نوروز 95 علاقه مند به آثارتاریخی می تواند جذاب باشد. قابل ذکر است که قاب تخته یکی از لنگه های در مسجد شیخ برخ قشم در موزه ملی میراث فرهنگی ایران باستان نگهداری می شود.

 

مسجد جامع قشم در قسمت مرکزی شهر قرار دارد و جز قدیمی ترین و مهمترین مساجد قشم می باشد ، با توجه به تحقیقات و اکتشافات انجام شده این مسجد مربوط به دوران صوغیه همسر حاکم وقت آن دوره بوده که در سال 1202 بنا گردیده است . در این مسجد 16 ستون در دو ردیف وجود دارد که پوشش سقف بر روی این ستون ها قوسی شکل است . علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند در سفر تور قشم زمستان 94 خود از مسجد جامع قشم بازدید کنند و قابل ذکر است که این مسجد در طول عمر خود چندین با مورد بازسازی قرار گرفته است و هم اکنون در ایام جشن های مذهبی و روز های جمعه نمار در این مسجد برگزار می گردد.

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: مساجد معروف قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تپه تاریخی کولغان قشم یک جاذبه تاریخی جزیره قشم به حساب می آید و کولغان یا کولغ به زبان محلی می باشد که به معنی چاله های است که در زمین حفر می کنند و هیزم می سوزانند و ذغال درست می کنند . این تپه ها به دریا راه دارد و نزدیک به سد خاکی بالاتل می باشد و تپه تاریخی کولغان قشم دارای منظره ی زیبایی می باشد که گردشگران تور قشم اسفند 94 را به سمت خود جذب می کند . قابل ذکر است که در بالای این تپه ها اثرهای معماری که بسیار قدیمی هستند به چشم می خورد . در بخشی از تپه ها قبرهایی دیده می شود و اتاق های کوچک نیز وجود دارد که برخی معتقدند احتمال این که منطقه در گذشته نمایشگاه ناهید بوده باشد زیاد است. مسافران تور قشم عید 1395 که به بناهای تاریخی علاقه مند هستند می توانند بازدید از تپه تاریخی کولغان قشم را در برنامه های سفر خود بگنجانند. 

 

کاسه سلخ قشم یکی از جاذبه های دیدنی قشم به شمار می رود که در ساحل جنوبی جزیره واقع شده است که به طول 5 کیلومتر است که فاقد پوشش گیاهی می باشد . تا چشم کار می کند برهوت است به گونه ای که هیچ اثری از حیات نمی باشد و تپه های کوچک و بزرگ که به شکل مخروط هستند دیده می شود که برای گردشگران تور قشم 95 مجذوب کننده است . در منطقه کاسه سلخ قشم چشمه ای از گوگرد از زمین جوشیده است که باعت شگرف است ، در کل این منطقه فضایی آرام دارد برای کسانی که مسافران تور قشم بهمن 94سکوت هستند .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های تاریخی قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

هتل آرام قشم 

هتل آرام قشم


هتل آرام قشم از هتل های 3 ستاره جزیره زیبای قشم است که متشکل از 22 اتاق می باشد. این هتل با مرکز شهر تنها 5 دقیقه فاصله دارد و در نزدیکی بازار ستاره کوی نور واقع شده است. خوب است مسافران تور قشم پاییز 94 بدانند که اقامت در این هتل برای کودکان زیر 3 سال به صورت رایگان می باشد. اتاق های این هتل دارای امکانات رفاهی چون تلویزیون , یخچال , حمام , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , تلفن , مبلمان و... می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران , کافی شاپ , لابی , اینترنت در لابی , رم سرویس و... اشاره کرد. مسافران تور قشم آذر 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت ببرند.

آدرس: قشم , خ ولیعصر , جنب ساختمان مرکزی منطقه آزاد

هتل آرام قشم

 

هتل آرام قشم

 

مطالب مرتیط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرام قشم, هتل های قشم , بهترین هتل های قشم , هتل های خوب قشم , هتل های لوکس قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

hotel marina 1 qeshm

 

هتل مارینا 1 قشم هتلی تمییز و مرتب می باشد و بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد. دارای اینترنت رایگان در اتاقها و در لابی , صندوق امانات , رم سرویس , لاندری , تاکسی سرویس , کافی شاپ و رستوران می باشد . رستوران هتل آماده پذیرایی با انواع غذاهای لذیذ از میهمانان و مسافران تور قشم زمستان 94 می باشد. هتل با مراکز خرید و مکانهای دیدنی قشم بسیار نزدیک است و با کمترین زمان به مکانهای مورد نظر می رسید.
آدرس هتل مارینا 1 قشم : جزیره قشم , بزرگراه قشم , روبه روی مسکن مهر
 
hotel marina park 2 qeshm

 

هتل مارینا 2 قشم از هتل های مارینا در قشم است که با داشتن 3 ستاره توانسته کیفیت و امکانات و خدمات خوبی ارائه دهد و از هتل های خوب قشم به شمار می رود. هتل مارینا پارک 2 قشم مقابل درب جنوبی مرکز خرید ستاره قشم قرار گرفته است و به بازارها و ساحل به راحتی دسترسی دارد ،مسافران  تور قشم ویژه تعطیلات دی 94 اقامت و خاطره ای خوش از سفرتان خواهید داشت. این هتل با امکاناتی مانند: کافی شاپ، خشکشویی، آسانسور ، صندوق امانات،نماز خانه ،  لاندری ,  تاکسی سرویس و اینترنت رایگان از مسافران و میهمانان تورقشم پذیرایی می کند.
مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مارینا قشم, هتل های قشم , بهترین هتل های قشم , هتل های خوب قشم , هتل های لوکس قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

آیین کهن نوروز صیاد در قشم  هر ساله در وسط تابستان برگزار می شود در این روز هیچ کدام از صیادان قشم ماهی و موجود آبزی را صید نمی کنند و در این روز جشن به پا می کنند ، این روز دقیقا در آخرین روز تیر ماه می باشد . گردشگران تور قشم پاییز 94 می توانند در این زمان از سال به روستای سلخ بروند و آیین کهن نوروز صیاد در قشم را از نزدیک ببینند که از صبح تا غروب می باشد. و همچنین مردمان این منطقه در روز جشن  از خوردن غذاهای دریایی پرهیز می کنند . این مراسم به منظور جلوگیری از آسیب به ماهی ها در زمان تخم ریزی آن ها می باشد که یک کار هدفمند برای حفاظت از محیط زیست می باشد. مسافران تور قشم آذر 94 که قصد بازدید از آیین کهن نوروز صیاد در قشم  را دارند میتوانند این روز با اهالی منطقه جشن بگیرند.


 

سردار امامقلی خان در قشم از سربازان دوران شاه عباس یکم بود که در آن زمان ایرانی های دلاور به فرماندهی این سردار پرتغالی ها را از هرمز بیرون راندند همچنین او در شیراز نیز حکمرانی کرد. او بعد از پدرش جزیره قشم و هرمز  را از پرتغالی ها گرفت و تمام جزایر خلیج فارس را به تصرف خود درآورد . گردشگران تور قشم دی 94 می توانند در ساگرد فتح هرمز توسط سردار امامقلی خان در قشم که در روز ملی خلیج فارس می باشد حضور داشته باشند.

 

 

 

مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های جزیره قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تور قشم هتل آپارتمان پلاس

هتل آپارتمان پلاس قشم از هتل های خوب این جزیزه می باشد که به مرکز خرید سیتی سنتر , دریا , قلعه پرتغالی ها , پارک شهر ساحلی و... بسیار نزدیک است و تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانید به این مراکز تفریحی بروید. علاوه بر این اتاق های این هتل دارای امکانات رفاهی مناسبی نظیر تلویزیون ال سی دی , تلفن , یخچال , کتری برقی , سرویس بهداشتی و حمام و... می باشد. از دیگر امکانات این هتل داشتن لابی شیک و کافی شاپیزیبا می باشد. این هتل با داشتن کارکنانی مجرب و خبره آماده خدمت رسانی به مسافران تور قشم مهر 94 می باشد.

تور قشم هتل آپارتمان پلاس

 

 

 

هتل نخل زرین قشم از هتل های خوب جزیره زیبای قشم می باشد که متشکل از 36 اتاق است. اتاق ها تمیز و دارای امکانات رفاهی لازم مانند یخچال و سرویس بهداشتی و تلفن و... می باشد. اما آنچه که توجه گردشگران تور قشم مهر 94 را به سوی خود جلب می کند نزدیک بودن این هتل به مرکز خرید سیتی سنتر و بازار بین المللی ستاره قشم می باشد. همچنین این هتل در نزدیکی دریای همیشه خلیج فارس واقع شده است و گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند علاوه بر اینکه می توانند به راحتی به مراکز خرید بروند می توانند به سواحل نیلگون خلیج فارس بروند و از سفر تفریحی خود نهایت لذت را ببرند.

 

 

تور قشم هتل کیمیا 4

هتل کیمیا 4 قشم آخرین هتل 3 ستاره گروه کیمیا می باشد که به تازگی تاسیس شده و در میدان جهاد واقع شده است. این هتل در مقایسه با دیگر هتل های 3 ستاره بسیار مجهز است و دارای امکانات رفاهی مدرن و کاملی می باشد به همین دلیل در زمره بهترین هتل های قشم قرار گرفته است. از دیگر مزیت های این هتل که توجه گردشگران تور قشم آبان 94 را به سوی خود جلب کرده است نزدیک بودن آن به مرکز شهر و فاصله 10 دقیقه ای آن تا مرکز خرید بزرگ خلیج فارس و بازار بین المللی ستاره قشم می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به رستوران , کافی شاپ , تاکسی سرویس , لابی , آسانسور و... اشاره کرد.

تور قشم هتل کیمیا 4

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های قشم, بهترین هتل های قشم , هتل های خوب قشم , هتل های لوکس قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین


بازار مرجان قشم در حقیقت یک مجتمع تجاری - مسکونی است که در دو فاز ساخته شده است. فاز اول این بازار متشکل از: سوپر مارکت در طبقه زیر همکف , 60 فروشگاه و واحدهای اداری در طبقه اول , چندین واحد مسکونی و آپارتمان در طبقه دوم می باشد. فاز دوم آن متشکل از 50 فروشگاه و چندین واحد تجاری و مسکونی می باشد. این بازار در مجموع دارای 72 واحد مسکونی است. مسافران تور قشم شهریور 94 که قصد تجارت یا همان خرید و فروش را دارند می توانند به بازار مراجان قشم سری بزنند.



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: بازار مرجان قشم,بازارهای قشم , بهترین بازارهای قشم, ارزان ترین بازارهای قشم, پاساژهای قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین


بازار راه ابریشم قشم متشکل از دو طبقه و دو فاز می باشد. این بازار از بازارهای جدید این جزیره می باشد که دارای 90 فروشگاه می باشد. همچنین دو فاز این مرکز خرید توسط یک پل شیشه ای به هم متصل شده اند. از ویژگی های این مرکز خرید می توان به آسانسور , پله برقی , فضای سبز , آنتن مرکزی , دربهای برقی , سیستم تهویه مطبوع و... اشاره کرد. گردشگران تور قشم مرداد 94 در این مرکز خرید می توانند هرآنچه را که می خواهند تهیه نمایند.



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: بازار راه ابریشم قشم,بازارهای قشم , بهترین بازارهای قشم, ارزان ترین بازارهای قشم, پاساژهای قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد